نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک

ساخت وبلاگ

برای اینکه خطوط شهری که به صورت فیزیکی به دستگاه سانترال ما متصل شده اند، شروع به کار کرده و قابل استفاده باشند باید به صورت سیستمی نیز در حالت Connect قرار داشته باشند. باید دقت شود تنها پورت هایی که به آنها خط شهری متصل شده است در حالت Connect قرار بگیرند، زیرا به طور پیش فرض تمام خطوط Connect هستند. برای مثال اگر به 7 پورت از دستگاه سانترال خود خط شهری وصل کرده اید باید فقط 7 خط اول Connect و خط هشتم NO Connect باشد، سیستم PBX به گونه ای است که از بالاترین CO در دسترس، شروع به گرفتن خط می کند و به صورت خودکار خط بیکار را انتخاب می نماید. پس اگر برای شماره CO یا خط شهری که به سیستم به صورت فیزیکی وصل نیست حالت Connect (متصل) تنظیم شود و آن شماره از تمام خطوط متصل دیگر بالاتر باشد، PBX مدام سعی به گرفتن خطی می کند که اصلاً به دستگاه متصل نیست و در نتیجه خط برای استفاده کاربران آزاد نخواهد شد.
جهت اتصال خطوط، ابتدا وارد محیط برنامه ریزی دستگاه شده (نحوه برنامه ریزی و فعال کردن کدهای سانترال) و همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید مراحل را پیاده سازی نمائید :
1- کد 400 را وارد نمائید.
2- کلید SP-PHONE را فشار دهید......

برای دیدن ادامه مقاله به لینک زیر مراجعه نمایید:

نحوه اتصال سیستمی خطوط شهری به سانترال کم ظرفیت

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک...
ما را در سایت نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : سانترال,مرکز تلفن,تلفن سانترال,سانترال تلفن,سانترال پاناسونیک,پاناسونیک,نمایندگی پاناسونیک,کامتل,نماینده پاناسونیک,پاناسونیک ایران,سایت پاناسونیک,محصولات پاناسونیک, نویسنده : شرکت فاطر رسانور fater بازدید : 529 تاريخ : چهارشنبه 31 تير 1394 ساعت: 16:57

پاناسونیک ویدیو راهکار جامع و سازگار با محیط زیست زنجیره سرما خود را که از مزرعه تا میز غذا را پوشش می دهد، منتشر کرد. این ویدئو بر روی راهکار جامع زنجیره ی سرد برای صنعت حمل و نقل و خرده فروشی مواد غذایی مانند سیستم های مبرد CO2 ، نظارت همزمان و راهکارهای یکپارچه که شامل لامپهای LED، سیستم تهویه مطبوع و سیستم های مانیتورینگ است، تاکید داشت.

محیط زیست
برق مصرفی درصد زیادی از هزینه های فروشگاه ها و سوپر مارکت ها را به خود اختصاص می دهد. مالکان و مدیران به طور مداوم به دنبال راهی برای کاهش هزینه ها و سازگاری بیشتر با محیط زیست هستند. ویترین های باز پاناسونیک، دیواره ی هوای سرد که از بالا به پائین جریان دارد را ایجاد کرده و توانسته این پرده ی هوا و حتی دستیابی به بهره وری بیشتر انرژی را دو برابر نماید.
با سیستم هایی که مبرد CO2 پاناسونیک را به خدمت گرفته اند، دوام محصولات که بهره وری انرژی بیشتری دارند را به ارمغان می آورد، به همین دلیل حداقل تاثیر بر محیط زیست را به همراه دارند....

برای دیدن ادامه خبر و ویدئو به لینک زیر مراجعه نمایید:

پاناسونیک و ارائه راهکارهای جامع زنجیره سرما

 

 

 

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک...
ما را در سایت نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : اخبار,خبر,خبر پاناسونیک,اخبار پاناسونیک,پاناسونیک,نمایندگی پاناسونیک,کامتل,نماینده پاناسونیک,پاناسونیک ایران,سایت پاناسونیک,محصولات پاناسونیک, نویسنده : شرکت فاطر رسانور fater بازدید : 518 تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394 ساعت: 17:17

سانترال کم ظرفیت TES824 در حالت پایه دارای سه خط شهری و هشت خط داخلی است و در صورتی که شرکت ها و دفاتر مایل به افزایش تعداد خطوط خود باشند باید به ازای سه خط دوم یک کارت ارتقاء را به دستگاه اضافه نمایند و اگر بخواهند از ظرفیت کامل سانترال استفاده کنند، باید کارت ارتقاء دوم را بکارگیرند.
در این فیلم آموزشی شما را با نحوه جاگذاری کارتهای ارتقاء در سانترال کم ظرفیت TES824 آشنا خواهیم کرد.

برای دیدن مقاله و ویدئو به لینک زیر مراجعه نمایید:

نحوه جاگذاری کارت ارتقاء در سانترال TES

لینک ویدئو

 

 

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک...
ما را در سایت نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : سانترال کم ظرفیت,سانترال,مرکز تلفن,تلفن سانترال,سانترال تلفن,سانترال پاناسونیک,پاناسونیک,نمایندگی پاناسونیک,کامتل,نماینده پاناسونیک,پاناسونیک ایران,سایت پاناسونیک,محصولات پاناسونیک, نویسنده : شرکت فاطر رسانور fater بازدید : 458 تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394 ساعت: 17:16

امروزه یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین روش های انتقال اطلاعات استفاده از فاکس می باشد. در دستگاه فکس لیزری پاناسونیک ماندگاری چاپ روی کاغذ بالا است . این دستگاه ها دارای حافظه در نبود کاغذ و همچنین دارای جعبه خشاب بابت نگهداری کاغذ می باشند دستگاه فکس لیزری مدل KX-MB2025 دارای قابلیت های فراوانی هم چون اسکن رنگی و قابلیت ارسال به EMAIL/FTP، کیفیت چاپ  600  در  600 DPI، سیستم کپی پیشرفته، قابل اتصال به کامپیوتر از طریق  USB و هم چنین 20 برگ تغذیه خودکار اسناد جهت ارسال فکس یا کپی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
فکس لیزری  KX-MB2025

 

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک...
ما را در سایت نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : فاکس,فکس,فکس پاناسونیک,پاناسونیک فکس,دستگاه فکس,فاکس پاناسونیک, نویسنده : شرکت فاطر رسانور fater بازدید : 468 تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394 ساعت: 17:14

از زمانی که تکنولوژی ساختمان سبز ظهور پیدا کرد و تکامل یافت طرح های ابتکاری در مقیاس های کوچک به تصویب رسید و اجرا شد، Binishell یکی از این طرح هاست.
Binishell توسط معمار ایتالیایی، دکتر دانته بینی (Dante Bini)، در دهه 1960 ابداع شد که اساس آن عایق و پوسته (Shell) بتنی نازک بیضی شکل بود. یک Binishell را می توان در زمان کمتر از دو ساعت ساخت بدون اینکه نیازی به ستون داشته باشد، در حالی که محدوده وسیعی (12-40 متر) را بدون خطر سقوط پوشش می دهد.
با توجه به مقاله ای در New Indian Express، این سازه دارای مزایای زیادی است :
• Binishell را می توان در محل و با استفاده از منابع موجود ساخت.
• این طراحی را می توان برای هر نوع ساختمانی اعم از ساختمان های شهری، خانه های ارزان قیمت، مدارس و اقامتگاه استفاده کرد.
• پوشش ساختمان مصرف انرژی را تا 75 درصد کاهش می دهد.
• بیش از 50 درصد فوت پرینت کربن خود را کاهش می دهد.
• زمان ساخت آن 50 درصد سریعتر از ساخت ساختمان های معمولی است.
پیشرفت های اخیر در Binishell، آن را بسیار مفید تر و کاربردی تر ساخته است. Binishellهای مدرن منطبق با کدهای بین المللی ساختمان، راحت تر احداث شده و می توانند به راحتی با تکنولوژی های ساختمان سبز مانند گرمایش پسیو، سیستم های خنک کننده و بام های سبز، وفق داده شوند.
نیکول بینی، پسر دکتر دانته بینی، که به دنبال احیای روش Binishell به منظور پرداختن به موضوع ایجاد ضروری راه حل های کم هزینه مسکن در سرتاسر جهان است، گفت : ما تمام وجوه تکنولوژی را نه تنها برای ساخت امن تر و راحت تر، بلکه سبزتر و مقرون به صرفه تر، باز طراحی کرده ایم، همه چیز از سیستم استحکام و اتصال فوندانسیون، تقویت فولاد، طراحی و مواد اولیه .
در مصاحبه ی CNBC 2013 نیکول بینی می گوید : صنعت ساخت و ساز در حال تغییر بوده و ساختمان ها ناکارآمدتر شده اند. او در ادامه گفت : سازه های Binishell یک سوم اثرات زیست محیطی را در عمر مفید خود داشته و هزینه ی یک دوم هزینه ساخت و ساز معمول را دارند، در حالیکه در مقابل به مراتب با دوام تر و مقاوم تر در برابر بلایای طبیعی نیز خواهند بود.

برای دیدن ادامه خبر به لینک زیر مراجعه نمایید:

راهکارهای مسکن در آسیا و اقیانوسیه > ساختمان Binishell و سایر روش های ساخت و ساز سبز

 

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک...
ما را در سایت نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : اخبار,خبر,خبر پاناسونیک,اخبار پاناسونیک,پاناسونیک,نمایندگی پاناسونیک,کامتل,نماینده پاناسونیک,پاناسونیک ایران,سایت پاناسونیک,محصولات پاناسونیک, نویسنده : شرکت فاطر رسانور fater بازدید : 477 تاريخ : يکشنبه 14 تير 1394 ساعت: 16:39

مدل KX-TG6841 مدل 2013 کمپانی پاناسونیک است که با طراحی زیبا و ویژگی های جدید و منحصر به فرد پاسخگوی نیازهای مشتریان خود می باشد.از ویژگی های بارز این محصول می توان موارد زیر را نام برد:
منشی تلفنی با قابلیت تماس اتوماتیک  و اعلام پیام جدید، نویزگیر پیشرفته ، کارکرد بدون برق بیس، سیستم پاسخگویی دیجیتال 18 دقیقه ای و برقراری تماس با شماره ی از پیش تعیین شده جهت اعلام پیام ، سازگار با دستگاه TGA20 (کلیدیاب)، صفحه نمایش LCD بر روی بیس و گوشی ، دارای تکنولوژی DECT 6.0 Plusو بسیاری موارد دیگر را  اشاره نمود.هم چنین این گوشی قابلیت ارتقا تا 6گوشی را دارا می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

گوشی تلفن بی سیم   KX-TG6841

 

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک...
ما را در سایت نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : گوشی تلفن, تلفن پاناسونیک,تلفن بی سیم,تلفن بی سیم,گوشی پاناسونیک,بی سیم پاناسونیک,تلفن بی سیم پاناسونیک,تلفن بیسیم پاناسونیک,تلفن پاناسونیک بی سیم,گوشی بی سیم, نویسنده : شرکت فاطر رسانور fater بازدید : 460 تاريخ : يکشنبه 14 تير 1394 ساعت: 16:37

ایندیاناپلیس - امریکا; طرفداران مسابقات اتومبیلرانی ایندیاناپلیس سرعت باورنکردنی را در نود و نهمین دوره مسابقات ایندی 500، از طریق 20 ویدئو برد LED پاناسونیک که به تازگی در ورزشگاه نصب شده بود، از نزدیک تجربه کردند.
صفحه نمایش بزرگتر، روشنتر و دقیق تر، تصاویر را به صورت زنده و همزمان و با وضوحی مشابه گیرنده های خانگی، برای هزاران بیننده که بزرگترین رقابت اتومبیلرانی را مشاهده می کردند، پخش می کرد.
ایندیاناپلیس، پاناسونیک را برای ساخت شبکه ای از آخرین نسل ویدئو برد که در سراسر زمین بیضی شکل 2.5 مایلی در مقابل تماشاگران قرار می گرفت، انتخاب کرد. پاناسونیک یک سری از نمایشگرهای LED شبکه ی خود را در ابعاد کلی 11.540 فوت مربع که ابعادی بیش از دو برابر بردهای قبلی داشتند را در آن ورزشگاه نصب نمود. مهندسان پاناسونیک فناوری شمارش پیکسل 10mm را در بسیاری از نمایشگرهای خود گنجانده اند که به آنها ویدئوبرد گفته شده و موجب نمایش تعداد پیکسل بیشتر در نمایشگرها می شود.
داگ بولز رئیس مسابقات ایندیاناپلیس گفت : "تمرکز ما بر روی حفظ سنت و میراث رقابت های اتومبیلرانی ایندیاناپلیس بوده، در حالی که به دنبال پیداکردن راه حل های خلاقانه با استفاده از آخرین فناوری ها در جهت ایجاد یک تجربه همه جانبه برای طرفداران نیز خواهیم بود. استفاده از تکنولوژی پیشرفته و آخرین و مدرن ترین متدها، مواد اولیه و دانش های توسعه در اتاق فرمان تولید ویدئو و نمایشگرهای LED دیجیتال، توانایی ما را برای دستیابی به تعداد تماشاگران بیشتر و ارتقاء شور و اشتیاق آنها و ارتباط قوی تر بین طرفداران و مسابقات در حال برگزاری، بهبود بخشیده است."
ایندیاناپلیس محل برگزاری مسابقات ورزشی با بالاترین ظرفیت در سراسر دنیاست. نمایشگرهای دیجیتال پاناسونیک به میزان قابل توجهی بزرگتر، روشن تر و دارای تصاویر رنگی دقیق تر بوده و می توانند تصاویر متحرک HD، تصاویر و گرافیک های سه بعدی را پخش نمایند. در پیچ 1 و 4 و بالای محل سوخت گیری، نمایشگرها در ابعادی بیش از سه و نیم برابر بردهای قبلی بوده و بردهای بالای مدیا سنتر و جنوب محل سوخت گیری چهار برابر بردهای قبل می باشند. قابلیت های پیشرفته ی سیستم، امکان پخش زنده و همزمان این رقابت ها را به منظور آگاه سازی و سرگرم کردن طرفداران، فراهم کرده است.....

برای دیدن ادامه خبر به لینک زیر مراجعه نمایید:

ارتقاء کیفیت پخش مسابقات اتومبیلرانی برای طرفداران با نصب 20 ویدئو برد LED جدید پاناسونیک

 

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک...
ما را در سایت نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : اخبار,خبر,خبر پاناسونیک,اخبار پاناسونیک,پاناسونیک,نمایندگی پاناسونیک,کامتل,نماینده پاناسونیک,پاناسونیک ایران,سایت پاناسونیک,محصولات پاناسونیک, نویسنده : شرکت فاطر رسانور fater بازدید : 464 تاريخ : چهارشنبه 3 تير 1394 ساعت: 17:53

تلفن بیسیم KX-TG1611 با ظاهری ساده و در عین حال شیک و کارآمد، پاسخگوی کاربران خانگی می باشد، بهره گیری از تکنولوژی DECT،   CID  با قابلیت نمایش 50 شماره، امکان ایجاد کنفرانس همزمان سه طرفه، باطری قابل شارژNi-MH از ویژگی های این مدل می باشد،شما می توانید محصولات مشابه و هم چنین کاتالوگ  این گوشی تلفن را در سایت شرکت فاطررسانور نمایندگی پاناسونیک ملاحظه نمایید،
گوشی تلفن بی سیم مدل KX-TG1611


نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک...
ما را در سایت نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : گوشی تلفن, تلفن پاناسونیک,تلفن بی سیم,تلفن بی سیم,گوشی پاناسونیک,بی سیم پاناسونیک,تلفن بی سیم پاناسونیک,تلفن بیسیم پاناسونیک,تلفن پاناسونیک بی سیم,گوشی بی سیم, نویسنده : شرکت فاطر رسانور fater بازدید : 459 تاريخ : چهارشنبه 3 تير 1394 ساعت: 17:51

صندوق صوتی (VoiceMail) همان منشی تلفنی می باشد که از امکانات و ویژگی های بارزی برخوردار است. سرویس صندوق  صوتی سالهاست که روی شبکه تلفن ثابت شهری (PSTN) ارائه می شود. هم چنین به دلیل پاسخگویی 24ساعته، ترافیک تماس های تلفنی و نیاز به حضور فیزیکی کاربر در زمان پاسخگویی تلفن از بین رفته است و همین امر موجب صرفه جویی در هزینه و زمان و تسریع ارتباطات در بستر مخابرات می شود.شرکت فاطررسانور نماینده محصولات مخابراتی پاناسونیک به منظور تسهیل بخشیدن در این روند صندوق صوتی KX-TVM50 را به شما عرضه می نماید. از مزایای این دستگاه می توان موارد زیر را ذکر نمود: 6 کانال ارتباطی همزمان (6 تماس همزمان)، حداکثر زمان ضبط پیغام تا 8 ساعت،  تماس با شماره تلفن همراه و یا ثابت در صورت دریافت پیغام جدید و حضور نداشتن صاحب داخلی در محل کار، منوی پست صوتی و تصویری VM Menu  جهت راهنمایی کاربران، ایجاد پیغام های چند زبانه و بسیاری قابلیت های برتر جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
صندوق صوتی KX-TVM50


 

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک...
ما را در سایت نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : صندوق صوتی,منشی تلفنی, تلفن گویا, منشی تلفن ,صندوق پیام, نرم افزار تلفن گویا, دانلود نرم افزار تلفن گویا, سیستم تلفن گویا, کارت دیزا, نویسنده : شرکت فاطر رسانور fater بازدید : 412 تاريخ : چهارشنبه 3 تير 1394 ساعت: 17:50